2011-09-03
 23:15:35

Äntligen fått in lite grejor i lägenheten! :D

Idag var jag i Uddevalla och fixade grejer till lägenheten.
Men man kan ju säga att det var en ganska misslyckad dag som blev ganska lyckad tillslut :D
Första som jag kom på när vi har hämtat kärran till bilen kommer jag på att jag glömde pappret där de adresser stod. Så de va bara raka vägen hem... hehe ^^
Sen när vi hade kommit till Göteborg frågar pappa lite skämtsamt: "Du har inte glömt nycklarna också eller?"
Och jag bara" ÅÅÅhnej!! fan jo det gjorde jag" började nästan grina för jag blev så sjukt sur på mig själv.
Men fick som tur var tag på en nyckel. 
Och när vi är framme tittar pappa på mig och flinar, säger : "Jag glömde verktygen, hehe"
Bra där! smarta familjen ;)
Kommer nog att lägga ut bilder på lägenheten imorgon :)
Ansiktet svullet som fan..
Naaajs ;)


Sjuk!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: